2010-04-13

Udaberriaren idazlana

Udaberria hementxe dago! Eguzkia atera da izpi guztiekin.Goizean goiz esnatu naiz loreak irekitzen ikusteko. Ematen du mundua berriro hasi egin dela.Loreak irekitzen ari dira bere kolore ederrekin.Hostoak berde-berdeak jartzen ari dira. Jantzi eta gero parkera joan naiz,han umeak jolasten ikusi ditut.Adi egon naiz txorien kantuak entzuteko.Txorien txistuak zoragarriak direlako.Korrika eta kantari joan naiz ibai batera.Aurpegia garbitu eta arraintxoak ikusten aritu naiz,baita igeltxoak ere. Etxera bueltatzean zera aurkitu dut:txakur bat bere amatxorekin. Bazkaldu eta gero mendira joan naiz.Han fruituak jaso ditut.Fruituak hartzen,animalitxo asko ikusi ditut:untxiak,katagorriak,azeriak...Baina iluntzen hasi zen eta etxera bueltatu nintzen. Ohean nengoenean zera esan diot nire buruari: "Zoragarria da udaberria,ez da?" Laura

4 comentarios:

  1. Zorionak! Lan poolita eta hunkigarria burutu duzu.

    ResponderEliminar
  2. Eskerrikasko!Oso konten nago lan onekin!

    ResponderEliminar
  3. Ipuin bat ematen du eta oso animalitsua da ere bai.



    ZORIONAK LAURA

    ResponderEliminar
  4. UDABERRIARI BURUZ...PRIMERAN LAURA!
    LAN UNKIGARRIA EGIN DUZU
    BLOGA OSO ONDO ORDENATU DUZU

    ResponderEliminar