2011-04-08

Mutil miresgarria

Ahots batek galdetu zuen: -Hura al da? Ni urduri negoen, zeiena izango zen ahots hori? Begiak ireki eta...Ara! Bi maitagarri! : - Seguru zaude? Hura da?- esan zuen txikiak- Bai. Esnatu mutiko!! - Zer nahi duzue?- galdetu nuen- ezer ez, bakarrik zatoz gurekin. Ni, isil- isilik, beraien atzetik joan nintzen. Momentu batean gelditu ziren: - Ementxe da, sartu eskua- agindu zidaten. ni eskua sartu eta hara beste toki batean nengoen. Dena grisa txuria eta beltxa zen, ez zitzaidan gustatzen leku sineztezin hori eta esan nien maitagarriei: -Etxera bueltatu nahi dut! - Ezin duzu! Bestela, zein lagunduo digu gure etxailea irabazten? - Ni ez! Aio!- eta sartu nuenean eskua, berriro, ohean nengoen. Azkenean, ohean! eta dembora gutxira lo hartu nuen.

1 comentario:

  1. Originala da ipuin hau. Irakurleek begiak sartuz gero...barruan agertuko dira!

    ResponderEliminar