2010-09-24

Gutuna

Irunen,2010eko irailaren 17an
Kaixo, lagun maitea:
Badakit zaila, oso zaila, egingo zaizula gutun hau irakurtzea. Orain dela gutxi etxez aldatu nuen eta beste eskola batean hasi nintzen.Gure adiskidetasunak asko iraundu du,baina agur esateko momentua eldu da. Badakit zure malkoak masaietatik bidaiatzen ari direla, baina ez kezkatu segurazki elkar ikusiko dugu. Gogoratzen zara txikitan haserretu egiten ginela eta gero berriz lagunak egiten ginela, ba berdina da. Distantziak ez du inporta, gure adiskidetasuna oso indartsua da, ez utzi ihes egiten. Zer moduz ari zara eskolan ikasten?Ni nahiko ondo, baina zure falta sumatzen dut.Espero dut zu bezain lagun ona aurkitzea. Elkar ikusi arte,
Laura

2 comentarios:

  1. oso ondo dago. Ez nuen uste ori gertatuko zela, eta espero ez gertatzea ori nire lagun batekin

    ResponderEliminar
  2. Oso polita! gainera oso sentimentala da eta baita ere badu tristea den puntu bat. Primeran idazten dituzu historio guztiak, seguraski jende askok ikusiko duela zure bloga. Ah, eta azkeneko gauza bat: akatsak bi edo horrela ikusi ditut. Gainera bakarrik z edo s bat izanda. Horrela jarraitu.

    ResponderEliminar