2010-05-11

AMONAREN ETXEAN

Kaixo dakizuenez ni Laura naiz. Gaur nire herrira joan behar naiz oporrak amonarekin pasatzera.Badakit oso dibertigarria. Badakit oso dibertigarria ez dela,baina zer egingo diot.Hara iritsi kotxearekin eta amona musuka hasi zait: -Ene nola handitu zaren!Beno,beno sartu etxean amarekin hitz egin behar dut eta! Bi aldiz pentxatu gabe barrura sartu naiz eta nire logelara joan naiz.Han, maletak eta lehiotik begiratzen geratu naiz.Han,maletak utzi eta lehiotik begiratzen geratu naiz.Beti bezala zegoen herria:Bere ur-jauziarekin,etxekin eta landarekin; leku hau zoragarria da.Bera jaitsi nintzen egongelara:poliki,poliki atera hhurbildu eta...¡Hara! nire eskolako maisua,sartu eta: -Kaixo,Jesus!zerk ekarri zaitu ona? -Kaixo,Laura!ni Marijoseren laguna naiz eta bisitatso bat egitera etorri naiz. -Ai,ene!Marijose nire amona da,eta zu bere laguna? -Bai alaxe da,bai,ni laguna naiz. Eta amona etorri eta esan zuen: -Barkatu ez dizut aurkeztu Jesus,Laura gizon hau Jesus da. -Elkar ezagutzen dugu. -Bai amona elkar ezagutzen dugu,gauza bat...ez didazu jarriko etxerako lanak ez da? -Lasai,nahi baduzu,erakutsiko dizut nire etxea,amonak uzten badizu. -Bai,noski,hartu txamarra eta joan! Txamarra jarri eta kampora atera nintzen.Han irakasleari jarraitu eta zubi batera iritzi ginen,zubia pasa ondoren ,baserri bat ikusi nuen: -Polita ez da?-esan zidan Jesusek.Han sartu eta munduko baserririk politena iruditu zitzaidan: -Ederra da! -Bai,ez nuke inola ere aldatuko. Egun batzzuk pasa eta gero,etxera bueltatzeko garaia iritsi zen. Oporrak pasa ondoren eskolara bueltatu nintzen eta zera galdetu zidaten: -Ondo amonaren etxean? -Bai oso ondo pasa dut. -¿¡ZER!?

No hay comentarios:

Publicar un comentario